Γιατί να κάνω site; Προβολή με ένα μοναδικό μέσο επικοινωνίας

Μοιράσου στο

Γιατί να κάνω site?

Το έχετε ακούσει και εσείς? Πολλοί ακόμα και σήμερα έχουν την παραπάνω απορία…”γιατί να κάνω σελίδα στο internet? εγώ δραστηριοποιούμαι τοπικά στο Ρέθυμνο “

Τι απαντάμε εμείς

 

Προβολή με ένα μοναδικό μέσο επικοινωνίας

 

Το Internet σαν μέσο μαζικής επικοινωνίας μπορεί να συνδυάσει κείμενο, εικόνα, ήχο και video ενδυναμώνοντας την εντύπωση των προϊόντων της επιχείρησής σας στους πελάτες σας, αλλά και να αλληλεπιδράσει μαζί τους, επιτρέπωντάς τους να κάνουν ερωτήσεις και αγορές από το σπίτι.

Επίσης το διαδύκτιο σε αντίθεση με τον έντυπο τύπο το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, παρέχει τη δυνατότητα απεριόριστης χρήσης κειμένου, εικόνας, ήχου και video με κόστος κατά πολύ χαμηλότερο από αυτό μιας ολοσέλιδης καταχώρισης σε κάποιο από τα προαναφερθέντα μέσα. Προβολή σε μηχανές αναζήτησης όπως η google και σε θεματικούς καταλόγους Rethimno.gr.

Περισσότερες επιλογές σε ανταγωνιστικότερες τιμές

Σκεφτείτε τη περίπτωση όπου ο πελάτης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος μένει σε μια περιοχή όπου οι επιλογές του είναι περιορισμένες από ότι στις μεγάλες πόλεις, δεν εξυπηρετείτε απλώς καλύτερα αλλά βρίσκει και αυτό που θέλει.

Φανταστείτε έναν Έλληνα που οι μοίρα τον έστειλε να μένει μόνιμα στη Γερμανία και επιθυμεί να αγοράσει ένα γνήσιο κρητικό μαχαίρι. Οι πιθανότητες να το βρεί στη γερμανική αγορά είναι ελάχιστες έως μηδαμινές. Εδώ έρχεται η δική σας επιχείρηση που δίνει στον επισκέπτη την ευκαιρία να δει τη λίστα με τα προϊόντα σας και να διαλέξει το προϊόν της αρεσκείας του και που ξέρετε μπορεί να δεί και κάτι επιπλέον να του αρέσει.

Ο πελάτης θέλει το χρόνο του

Οι καιροί αλλάζουν, οι καταναλωτές αλλάζουν στυλ στην αγορά άρα και οι ιδιωκτήτες αλλάζουν τακτικές! Δεν είναι λίγοι αυτοί που πλέον θέλουν να πάνε σε ένα κατάστημα να ψάξουν αυτό που θέλουν χωρίς να έχουν τον πωλητή να τους λέει διάφορες “φαμφάρες” για το πόσο καλό είναι το προϊόν. Θέλουν να το εξετάσουν μόνοι τους να δούνε τα χαρακτηριστικά του προϊόντος, να συγκρίνουν τη τιμή με τη τιμή που είδαν στο προηγούμενο κατάστημα και αν πεισθούνε να το αγοράσουν.

Έτσι ακριβώς λειτουργεί και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο επισκέπτης έχει μια επιθυμία σχετικά με το προϊόν που έχετε. Του το παρουσιάζεται με το καλύτερο δυνατό τρόπο και αυτός κάθεται στο δικό του χώρο χωρίς να κουράζεται, νιώθει άνετα “περπατάει στους διαδρόμους” του ηλεκτρονικού καταστηματός σας φορώντας τις παντόφλες του και πίνοντας μια γουλιά καφε.

Σχετικά άρθρα

Mobile Apps

Πόσο σημαντικά είναι τα mobile apps;

Τα mobile apps, όπως όλα δείχνουν, είναι μια “οικογένεια” εφαρμογών που θα προκαλέσει τέτοια αλλαγή στον τρόπο που χρησιμοποιούμε το internet, παρόμοια με αυτή που

Πόσο σημαντικά είναι τα mobile apps;

Πόσο σημαντικά είναι τα mobile apps; Τα mobile apps, όπως όλα δείχνουν, είναι μια “οικογένεια” εφαρμογών που θα προκαλέσει τέτοια αλλαγή στον τρόπο που χρησιμοποιούμε

Θέλετε να προωθήσετε την επιχείρισή σας;

Επικοινωνήστε μας

Scroll to Top