Η Google ανακοινώσε μία καινούρια μέτρηση στο Google AdWords, την εκτίμηση προσφοράς για προβολή στο πάνω μέρος της σελίδας. Η μέτρηση αυτή έχει σκοπό να σας προσφέρει επιπλέον βοήθεια στην βελτιστοποίηση των διαφημίσεων σας ώστε να εμφανίζονται πάνω από τα αποτελέσματα της αναζήτησης. Παρομοίως με την Εκτίμηση προσφοράς πρώτης σελίδας, η μέτρηση αυτή υπολογίζει κατά προσέγγιση το μέγιστο κόστος ανά κλικ (CPC) που χρειάζεται η διαφήμιση σας για να εμφανίζεται τακτικά στις πρώτες θέσεις πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
Αυτό το χαρακτηριστικό συμπληρώνει το καινούριο τμήμα αναφοράς ‘Πάνω μέρος και πλάι’, το οποίο σας επιτρέπει να δείτε ποια είναι η απόδοση της διαφήμισης σας στην επάνω και την πλαϊνή μεριά των αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google. Αυτές οι πληροφορίες σας βοηθούν να βελτιστοποιήσετε ακόμη καλύτερα τις καμπάνιες σας στο Δίκτυο Αναζήτησης εξετάζοντας λεπτομερώς την σχέση μεταξύ της τοποθεσίας της διαφήμισής σας με τα κλικ και τις μετατροπές. Κατά μέσο όρο, οι διαφημίσεις που εμφανίζονται πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης τείνουν να λαμβάνουν κατά μεγάλο βαθμό περισσότερα κλικ συγκριτικά με τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στο πλάι. Χρησιμοποιώντας λοιπόν αυτές τις πληροφορίες μαζί με την εκτίμηση προσφοράς για προβολή στο πάνω μέρος της σελίδας μπορείτε να σχεδιάσετε την στρατηγική υποβολής προσφοράς με μεγαλύτερη επίγνωση.
Σημείωση: Ενώ η εκτίμηση προσφοράς για προβολή στο πάνω μέρος της σελίδας μπορεί να σας καθοδηγήσει να επιλέξετε την προσφορά που θα υποβάλλετε, υποβάλλοντας μεγαλύτερο ποσό από την εκτίμηση προσφοράς για προβολή στο πάνω μέρος της σελίδας δεν θα σας εγγυηθεί την πρώτη θέση διαφήμισης. Η κατάταξη της διαφήμισης σας θα συνεχίσει να εξαρτάται από τον Δείκτη ποιότητας, την προσφορά CPC, τον προϋπολογισμό σας, τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας, την συμπεριφορά των χρηστών αλλά και των ανταγωνιστών σας.
Τα βήματα παρακάτω περιγράφουν πως μπορείτε να δείτε μέσα από τον λογαριασμό σας την εκτίμηση προσφοράς για προβολή στο πάνω μέρος της σελίδας:
– Πηγαίνετε στην καρτέλα Λέξεις-Κλειδιά.
– Κάντε κλικ στο κουμπί Στήλες.
– Επιλέξτε Προσαρμογή Στηλών από το αναπτυσσόμενο μενού.
– Κάντε κλικ στην επιλογή Εκτ. προσφορά για προβολή στο πάνω μέρος της σελίδας και πατήστε Αποθήκευση.