Η Experian Hitwise κυκλοφόρησε τις ετήσιες στατιστικές της σχετικά με τους όρους που αναζητώνται και για άλλη μια φορά, το Facebook και το YouTube βρίσκονται στην κορυφή της λίστας.
Το υπόλοιπο του Top 10 περιλαμβάνει ακόμα τρεις σχετικά με το Facebook, αναζητήσεις, μια-δυο παραλλαγές του Yahoo!, Craigslist, eBay, και το MapQuest. Φυσικά είναι εξαιρετικά απίθανο ότι όλα τα εκατομμύρια των ανθρώπων που αναζητούν τους συγκεκριμένους όρους στο top 10 είναι στην πραγματικότητα αναζητούν πληροφορίες ή τα τελευταία νέα σχετικά με αυτούς, αλλά το πιο πιθανό είναι ότι βαριούνται να δακτυλογραφούν τελείες, παύλες κτλ στην μπάρα διευθύνσεων.
Πράγματι, αν δει κανείς τις πιο επισκεπτόμενες ιστοσελίδες του έτους, οι Facebook, YouTube, Google και Yahoo κυριαρχούν τις κορυφαίες θέσεις. Λίγο, πολύ και όλοι μας το έχουμε κάνει εκατοντάδες φορές, αντί να πληκτρολογήσουμε τη διεύθυνση URL, πατώντας μια λέξη κλειδί και το enter και στη συνέχεια το σύνδεσμο που θα βγει πιο πάνω στην λίστα. Ακόμα με λίγα λόγια περιηγούμαστε μέσα στο διαδίκτυο μέσω της αναζήτησης!
Τα αποτελέσματα του Hitwise είναι λίγο διαφορετικό από αυτά του Zeitgeist της Google, αν αγνοήσουμε τους κορυφαίους όρους και παρατηρήσουμε τα δεδομένα ξεχωριστά σε κατηγορίες. Έτσι ο Justin Bieber είναι από τα κορυφαία δημόσια πρόσωπα, το Star Wars είναι κατά κάποιο τρόπο η πλέον αναζητούμενη ταινία και η Lady Gaga κονταροχτυπιέται με τον Bieber για τη μουσική.