Διαβάζοντας θα πιστείτε με τα επιχειρήματα που θα σας προβάλουμε ως προς το γιατί χρειάζεστε νέο σχεδιασμό της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας.
Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να χρειαστεί ένας νέος σχεδιασμός της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας. Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για καταλύματα μέσω του διαδικτύου, η ιστοσελίδα είναι σαν την ηλεκτρονική κάρτα της επιχείρησης σας. Εάν η ποιότητα του σχεδιασμού δεν αντανακλά την εικόνα της επιχείρησής σας, αν δεν σας προσφέρει τη λειτουργικότητα που απαιτείται, αν δεν είναι φιλική προς τον χρήστη ή αν δεν μπορεί να βρεθεί στις μηχανές αναζήτησης, ίσως ήρθε η ώρα για αλλαγές! Διαβάστε παρακάτω τους δέκα (10) λόγους για τους οποίους μπορεί να σκεφτείτε τον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σας
Η ιστοσελίδας σας δεν είναι φιλική ως προς τις μηχανές αναζήτησης
Περισσότερο από ποτέ, οι άνθρωποι ερευνούν τις επιλογές διαμονής τους μέσω του διαδικτύου και αν δεν είναι δυνατό να βρεθείτε στα αποτελέσματα των αναζητήσεών τους, δεν είστε καν μέσα στο παιχνίδι. Κάποια ξενοδοχεία δεν κατατάσσονται στα αποτελέσματα αναζήτησης ούτε καν για το δικό τους όνομα πόσο μάλλον σε συσχετιζόμενες λέξεις – φράσεις όπως «bed and breakfast…» Aν το ξενοδοχείο σας έχει χαμηλή «ορατότητα» στις μηχανές αναζήτησης, μπορεί να χρειαστεί να καλέσετε εταιρείες σαν την δική μας (Entertheweb), δηλαδή ένα web designer/developer, και SEO (Search Engine Optimization) εταιρεία για να σας βοηθήσουμε στην βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης.
Η ιστοσελίδα σας χρειάζεται μια μεγάλη αναβάθμιση στο γραφιστικό της
Όπως και στη μόδα με τα ρούχα ένδυσης, έτσι και ο σχεδιασμός και τα γραφιστικά μίας ιστοσελίδας ξενοδοχείου βγαίνουν εκτός μόδας. Σε γενικές γραμμές, είναι καλό να επανεξετάζετε το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας κάθε δύο με τρία έτη. Υπάρχουν ορισμένα στοιχεία σχεδιασμού δημοφιλής στη δεκαετία του ´90 που μπορεί ακόμα να τα δει κανείς στις ιστοσελίδες πολλών χώρων διαμονής, όπως μουσική ή βίντεο, κινούμενες λέξεις και γράμματα, γραμματοσειρές που αναβοσβήνουν, ενοχλητικές διαφημίσεις, αταίριαστους συνδυασμούς χρωμάτων και ούτω καθεξής.
Η ιστοσελίδα σας δεν φαίνεται αξιόπιστη
Οι άνθρωποι κάνουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία που εμπιστεύονται. Το σχεδιαστικό της ιστοσελίδας του ξενοδοχείο σας είναι μια διαδικτυακή επέκταση της φυσικής ιδιοκτησίας σας και πρέπει να αντανακλά την ποιότητα αυτής. Μία κακώς σχεδιασμένη ιστοσελίδα μπορεί να δώσει μια εσφαλμένη εντύπωση για το ξενοδοχείο σας. Αν νομίζουν ότι η ιστοσελίδα σας είναι φτωχή ή πρόχειρη, όπως παρουσιάζεται, τότε μπορεί να πιστεύουν ότι αυτό μπορεί να αντικατοπτρίζει επίσης τον τρόπο που λειτουργείται και διοικείται την επιχείρησή σας. Η πρώτη εντύπωση στο σχεδιαστικό της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου μετράει πολύ.
Δεν υπάρχει σημείο που να οδηγεί σε μελλοντικές πωλήσεις από την ιστοσελίδα σας
Ενώ είναι φυσικό να έχουμε καθοδήγηση μέσα από όλες τις διαφορετικές πηγές, όπως τα τηλεφωνήματα και τα ηλεκτρονικά μηνύματα, η ιστοσελίδα σας λειτουργεί ως το μεγαλύτερο σημείο ενημέρωσης, άρα και πώλησης για το ξενοδοχείο σας. Αν υπάρχουν εμφανή σημεία που δεν οδηγούν στην επικοινωνία με σκοπό τη πώληση, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το κάνετε αυτό: Θα μπορούσε να είναι η γενική εμφάνιση και αισθητική της ιστοσελίδας σας που είναι κακή, η πλοήγηση θα μπορεί να προκαλεί σύγχυση στους επισκέπτες σας, η διαδρομή για τη μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη μπορεί να είναι πολύ μεγάλη ή πολύ δύσκολη ή δεν μπορεί να φανεί αξιόπιστη. Πιστεύουμε μια ανασκόπηση της ιστοσελίδα σας έχει αρχική προτεραιότητα.
Έχετε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate)
Ένα ποσοστό εγκατάλειψης με απλούς όρους, σύμφωνα με το Google είναι το ποσοστό των επισκέψεων της μίας σελίδας ή επισκέψεων στις οποίες το άτομο εξήλθε από τον ιστότοπό σας από την σελίδα προσγείωσης (landing page). Ακόμα και οι καλύτερες σχεδιαστικά και βελτιστοποιημένες ιστοσελίδες έχουν ένα ποσοστό εγκατάλειψης έως 20%, επομένως μην ψάχνετε για την τελειότητα. Θα πρέπει να ξεκινήσετε να ανησυχείτε όταν το ποσοστό εγκατάλειψης είναι πάνω από 30%-40% και αν είναι πάνω από 50%, τότε ο ανασχεδιασμός και ο εμπλουτισμός είναι αναγκαίος.
Δεν υπάρχουν σημεία δράσης του χρήστη (calls to action CTA)
Γενικά μπορεί να έχετε ένα χαμηλό ποσοστό εγκατάλειψης αλλά να έχετε ένα χαμηλό ποσοστό μετατροπής (μετατροπή του επισκέπτη σε πελάτη), που ούτε αυτό είναι καλό. Οι πελάτες μπορεί να θέλουν να ρωτήσουν σχετικά για το ξενοδοχείο σας ή να κάνουν μια κράτηση, αλλά απλώς δεν μπορούν να βρουν ένα το αντίστοιχο πεδίο δράση (CTA), όπως έναν αριθμό τηλεφώνου ή φόρμα κράτησης στην ιστοσελίδα. Κάντε το εύκολο για τους επισκέπτες σας. Χαρακτηριστικά όπως ένα online σύστημα κρατήσεων ή μία φόρμα επικοινωνίας που θα είναι εμφανή σημεία σε κάθε σελίδα της ιστοσελίδας έχει αποδειχθεί ότι αυξάνουν σημαντικά τα ποσοστά μετατροπών.
Αργή ιστοσελίδα (καθυστέρηση φόρτωσης ιστοσελίδας)
Μία αργή ιστοσελίδα δεν είναι μόνο πρόβλημα για τους επισκέπτες του site σας, αλλά και για τις μηχανές αναζήτησης, που τώρα περιλαμβάνουν την ταχύτητα ως σήμα (αρνητικό), όπως ο αλγόριθμους της Google για τα αποτελέσματά της. Μεγάλα μεγέθη εικόνων είναι συχνά ένας αρνητικός παράγοντας για την αύξηση του χρόνους φόρτωσης της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας. Ίσως χρειαστεί να κάνετε κάποιες αλλαγές στην ιστοσελίδα σας ή να έχετε μια αναμόρφωση του σχεδιασμού για την αύξηση της ταχύτητας του δικτυακού σας τόπου.
Δεν έχετε όλη τη λειτουργικότητα που χρειάζεστε
Καθώς το ξενοδοχείο σας αναπτύσσεται συνεχώς τα τελευταία χρόνια, μπορεί να υπάρχουν επιπλέον λειτουργίες που μπορεί να θέλετε να ενσωματωθούν στο σχεδιασμό του δικτυακού σας τόπου. Για παράδειγμα ένα online σύστημα κρατήσεων, ένα εύκολο στη χρήση σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), ένα blog ή μία φωτογραφική γκαλερί. Αυτή η εργασία απαιτεί πραγματικά έναν έμπειρο web developer, για να υλοποιήσει σημαντικές αλλαγές στο site σας.
Δεν μπορείτε να ενημερώσετε εύκολα το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας
Αυτός είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους για το web design ενός. Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου σας και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας έχουν ιδιαίτερη προτίμηση για τις δικτυακές τοποθεσίες που ανανεώνονται συνεχώς με σχετικό περιεχόμενο. Εάν δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες της ιστοσελίδα σας χωρίς να χρειάζεται να καλείται συνεχώς των κατασκευαστή της ιστοσελίδας σας, ίσως είναι καιρός για μια ανανέωση.
Δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα στον ιστότοπό σας
Ιστοσελίδες ακόμα και αν έχουν δημιουργηθεί πριν από πέντε χρόνια έχουν πολλά επίπεδα πλοήγησης (πολλά κλικ) από τους ανθρώπους που ψάχνουν πληροφορίες μέσα από τις σελίδες. Σήμερα, στις κατευθυντήριες γραμμές βέλτιστης πρακτικής ιστοσελίδας έχει επικρατήσει ότι ο επισκέπτης θα πρέπει να πλοηγηθεί μόνο με τρία (3) κλικ στην ιστοσελίδας σας προτού βρει αυτό που ψάχνει. Αν οι «ταξιδιώτες» δεν μπορούν να βρουν αυτό που θέλουν εντός τριών κλικ, μπορεί να φύγουν από την σελίδα σας, ειδικά αν χρησιμοποιούν φορητές συσκευές.
Ομολογουμένως ένας επανασχεδιασμός μπορεί να είναι ακριβώς και ίσως χρειαστεί να πάρετε έγκριση από την ανώτερη διοίκηση για την αναμόρφωση της ιστοσελίδας σας. Ωστόσο αν γίνει σωστά, ένα ξενοδοχείο θα αντλήσει τα οφέλη της αυξημένης επισκεψιμότητας και τη βελτίωση της απόδοσης της επένδυσης πολύ γρήγορα.
Στην EnterTheWeb, εργαζόμαστε καθημερινά να δημιουργούμε όμορφες και καλοσχεδιασμένες ιστοσελίδες που να συνδυάζουν αρμονικά το αισθητικό και τη λειτουργικότητα.