«Κανείς δεν κατέχει το εμπορικό σήμα της Σουηδίας περισσότερο από τους ανθρώπους της. Με την πρωτοβουλία αυτή, τους επιτρέπουμε να δείξουν την Σουηδία “τους” στον κόσμο», δήλωσε ο CEO του τουριστικού οργανισμού, VisitSweden, της χώρας, Thomas Brühl.
Τις επόμενες εβδομάδες λοιπόν, το λογαριασμό θα επιμεληθούν μία ποικιλία Σουηδών από όλα τα κοινωνικά στρώματα, πολιτικές πεποιθήσεις, σεξουαλικούς προσανατολισμούς, επαγγέλματα, τα πάντα, η κοινωνία με λίγα λόγια της χώρας.
Ένα αρκετό τολμηρό ίσως εγχείρημα, μιας και οι χρήστες δεν θα περιορίζονται στο περιεχόμενο, με την έννοια ότι δεν θα πρέπει αποκλειστικά να είναι τουριστικού περιεχομένου, κάτι που έχει προκαλέσει και αρνητικές αντιδράσεις, από ορισμένους που φοβούνται ότι είναι πιθανό να ξεφύγει η κατάσταση.
Υπάρχει, όντως μία λογική στον φόβο αυτό, μιας και θα είναι κάπως περίεργο στον επίσημο «εθνικό» λογαριασμό σε ένα τόσο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, να αναρτηθεί κάτι το οποίο θα μπορούσε να προσβάλλει άλλες χώρες ή θρησκευτικά πιστεύω. Οι εμπνευστές της ιδέας όμως δηλώνουν αισιόδοξοι και ότι τελικά οι πολίτες στο γενικότερο τουλάχιστον σύνολο θα προσανατολιστούν στο να αναδείξουν την χώρα τους και να καταφέρουν να εγείρουν το ενδιαφέρον ανθρώπων από όλο το κόσμο για να επισκεφτεί την χώρα του Βορρά