Κίνημα ή απλά μια εταιρεία?
(σελίδα 4 από 4)
Εθισμός ή διασκέδαση?
Περιεχόμενα
Θα ρωτήσει κάποιος μα καλά τόσος κόσμος επιβαρύνει την εταιρεία με δικές του πληροφορίες, εικόνες, βίντεο και διάφορα άλλα δωρεάν, πώς είναι επικερδές ένας τέτοιος δικτυακός τόπος? Η απάντηση είναι απλή, στοχευμένες διαφημίσεις σε ένα κοινό που είναι πρόθυμο να αποκαλύψει και τα πιο κρυφά μυστικά του! Η όλη απλότητα στο περιβάλλον του που προαναφέραμε κάνει το χρήστη αβίαστα να ακολουθήσει κάποιο μονοπάτι της διαφήμισης που θα του εμφανίσουν.
Η απλότητα του και η δυνατότητα να δημοσιεύεις συνεχώς προσωπικά δεδομένα, τι βιβλία διαβάζεις, τι ρούχα προτιμάς, ποιο άθλημα σε ενδιαφέρει κλπ είναι αυτό ακριβώς που επιθυμούν όλες η διαφημιστικές εταιρείες! Να σε γνωρίσουν καλύτερα, να σε προσεγγίσουν καλύτερα και να επιτύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα!
Φανταστείτε μια διαφημιστική εταιρεία για παράδειγμα να σου έλεγε, θα σου δίνω κάθε μέρα πέντε ευρώ (5?)να μου συμπληρώνεις ένα ερωτηματολόγιο, που θα κοστίσει είκοσι λεπτά μόνο από τη καθημερινή σου ζωή. Σίγουρα θα του απαντούσες ένα μεγάλο όχι και θα έβρισκες και δικαιολογία ότι τα χρήματα είναι λίγα για τέτοια δεδομένα και ότι δεν έχεις και χρόνο! Αυτή είναι η όλη επιτυχία του Facebook και μάλιστα δωρεάν για αυτούς. Έχεις, έχω, έχουμε όλοι εθιστεί να ασχολούμαστε με εφαρμογές, ομάδες και άλλα που στην ουσία συλλέγουν πληροφορίες για τη διάθεσή μας, τα χόμπι, τις ορέξεις, ακόμα και τις σεξουαλικές επιθυμίες μας!
Η διαφήμιση είναι η πραγματική ύπαρξη του Facebook, για αυτό το λόγω η εταιρεία εργάζεται σκληρά και προσθέτει συνεχώς χαρακτηριστικά και εφαρμογές διαμοιρασμού και συνδεσιμότητας μεταξύ των χρηστών της. Ξέρω σας έθιξα το καλύτερό σας φίλο, αλλά τι να κάνουμε, το Facebook δεν είναι φιλανθρωπικός οργανισμός για να προάγει κάποιο κίνημα, αλλά μια εταιρεία που προάγει τα συμφέροντά της με μοναδικό σκοπό το αυτονόητο. Σας αφήνω διότι κάποιος μου έκανε αίτηση «φιλίας» στο Facebook?
Ήξερες ότι το Facebook?
- – έχει πάνω από 120 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες?
- – είναι το τέταρτο site παγκοσμίως σε κίνηση?
- – είναι το πρώτο παγκοσμίως site σε διαμοιρασμό φωτογραφιών?
- – έχει πάνω από 55.000 δίκτυα είτε τοποθεσιών, είτε κατηγορίες εργασίας, είτε σχολείων?
- – έχει χρήστες με ηλικία πάνω από 18 ετών σε ποσοστό μεγαλύτερο του 50%?
- – έχει πάνω από 10 δισεκατομμύρια φωτογραφίες?
- – δέχεται πάνω από 10 εκατομμύρια φωτογραφίες καθημερινά?
- – έχει πάνω από 6 εκατομμύρια ομάδες (groups)?
- – είναι σε 35 γλώσσες?
- – έχει πάνω από 400.000 προγραμματιστές ανάπτυξης εφαρμογών από 160 χώρες?
- – έχει πάνω από 52.000 εφαρμογές και 140 προστίθενται καθημερινά?
- – έχει απαγορευτεί σε κάποιες χώρες όπως η Συρία και το Ιράν?
- – κοστολογείτε στα 15 δισεκατομμύρια δολάρια?
- – κρατάει τα στοιχεία ακόμα και όταν διαγραφείς για αρκετό χρονικό διάστημα?
- – έχει χρησιμοποιηθεί από τις μυστικές υπηρεσίες της Μ. Βρετανίας για να στρατολογήσουν νέους κατασκόπους?