7 συμβουλές internet marketing για να μεγαλώσεις την επιχείρηση σου.
Σύμφωνα με την νέα έκθεση από την έρευνα της Forrester Research Inc (εταιρεία ερευνών για τις επιχειρήσεις και την τεχνολογία) το 2016, οι διαφημιστές θα ξοδεύουν στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ όσα ξοδεύουν σήμερα στην τηλεοπτική διαφήμιση. Οι επενδύσεις σε στρατηγικές που αφορούν το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ θα ανέρχονται στα 77 δισεκατομμύρια δολάρια και θα αντιπροσωπεύουν το 35% του συνόλου των διαφημίσεων. Καθώς το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ αναπτύσσεται σε σημαντικότητα και διαδραστικότητα κερδίζει έδαφος στο χώρο του μάρκετινγκ. Εδώ θα βρεις 7 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να ενισχύσεις την ηλεκτρονική σου διαφήμιση για να ενισχύσεις τα έσοδα της επιχείρησης σου.
Έλεγξε τις λέξεις-κλειδιά της ιστοσελίδα σου
Η έρευνα πάνω στις λέξεις-κλειδιά, θα πρέπει να είναι μια συνεχής εργασία. Μόλις οι κατατάξεις σου στις αναζητήσεις για τους βασικούς όρους αναζήτησης που έχεις ορίσει έχουν σταθεροποιηθεί, ίσως θα πρέπει να σκεφτείς την επέκταση της λίστα των λέξεων-κλειδιών και να συμπεριλάβεις φράσεις και λέξεις-κλειδιά μεγαλύτερου μήκους (long tail keywords – αναζητήσεις των 4-5 λέξεων). Η συμπεριφορά αναζήτησης του πελάτη αναπτύσσεται και εξελίσσετε με την πάροδο του χρόνου, έτσι πρέπει να γίνεται και με τις λέξεις-κλειδιά της ιστοσελίδας σου. Είναι σημαντικό να επανεξετάζεις τους όρους αναζήτησης κάθε χρόνο και ίσως πιο συχνά εάν δραστηριοποίησε σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο.
Εξέτασε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου
Στο χώρο του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ «το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς» και είναι πάντα καλή ιδέα να επανεξετάζεις το περιεχόμενο σου και να βλέπεις εάν υπάρχει δυνατότητα να το ανανεώσεις ή ακόμα καλύτερα να προσθέσεις νέες σελίδες στην ιστοσελίδα σου. Η δημιουργία περιεχομένου μπορεί να περιλαμβάνει την προσθήκη ενός τμήματος ειδήσεων και απόψεων, ανακοινώσεις ή η δημιουργία ενός blog. Κατά την ανάπτυξη των σελίδων, δώσε βάση στην αναγνωσιμότητά τους και φτιάξτε τις πιο εύκολες για τους αναγνώστες ώστε να τις διατρέχουν οπτικά ευκολότερα χρησιμοποιώντας:
- Επιμέρους τίτλους σε υποενότητες.
- Λίστες, όπου είναι δυνατόν.
- Μικρές παραγράφους (ιδανικά, μία ιδέα ανά παράγραφο).
- Τη μέθοδο της αντεστραμμένης πυραμίδας (από τα πιο σημαντικά στα λιγότερα σημαντικά).
- Απλό κείμενο χωρίς την χρήση της γλώσσας αργκό ή ακρωνύμια.
Παρακολούθησε την online φήμη σου
Μια άλλη συμβουλή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ, ζωτικής σημασίας, για τις μικρές επιχειρήσεις για την ενισχύσει τους είναι να παρακολουθούν την online φήμη τους. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις εταιρείες που συναλλάσσονται κυρίως με πελάτες, Επιχειρήσεις Προς Καταναλωτές (Business To Consumer – B2C). Ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι η επιχείρηση σου, μπορεί να θέλεις να εγγραφείς στο Google Alerts που θα σου αποστέλλει ειδοποιήσεις όταν η επιχείρηση σου εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης πάνω σε διάφορα ερωτήματα όπως το όνομα της εταιρείας σoυ ή μπορεί να θέλεις να χρησιμοποιήσεις εξειδικευμένα εργαλεία online παρακολούθησης.
Δώσε στην ιστοσελίδα σου μία νέα εμφάνιση
Ακόμα και αν δεν έχεις τον προϋπολογισμό για επανασχεδιασμό της ιστοσελίδα σου, πάντα μπορείς να κάνεις μικρές «επεμβάσεις» ώστε να βελτιώσεις την εμφάνιση και την αισθητική της σελίδας σου χωρίς να ξοδέψεις πολλά χρήματα. Για κάποιες online επιχειρήσεις αυτό μπορεί να σημαίνει μία νέα εμφάνιση, για κάποιες άλλες αναδιαμόρφωση όπως αποσυμφόρηση της σελίδας και απομάκρυνση του περιττού περιεχομένου. Μερικές αλλαγές που μπορείς να κάνεις για να βελτιωθεί και να ανανεωθεί η όψη της ιστοσελίδας σου είναι:
- Ανεβάζοντας εικόνες καλύτερης ποιότητας.
- Ελέγχοντας εάν υπάρχουν broken links (σύνδεσμοι που οδηγούν σε σελίδες του site που δεν υπάρχουν) ή χρησιμοποιώντας εργαλεία που ελέγχουν για broken links.
- Επανεξέταση του περιεχομένου (βλ. παραπάνω) και έλεγχος για τυχόν γραμματικά ή ορθογραφικά λάθη καθώς και ξεπερασμένο περιεχόμενο.
- Προσθέτοντας κουμπιά κοινωνικών δικτύων στην σελίδα σου για να ολοκληρώσεις τις καμπάνιες του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ σου.
- Δημιουργία ενός sitemap (σελίδα περιεχομένων) για την ιστοσελίδα σου.
Διαβάστε το άρθρο μας: 10 λόγοι που χρειάζεστε νέο σχεδιασμό για την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας
Δούλεψε πάνω στην ανταλλαγή συνδέσμων
Μια από τις βασικές τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) είναι η ανταλλαγή συνδέσμων με άλλες ιστοσελίδες, είναι μία συνεχής και κρίσιμη εργασία για την επιτυχία των εκστρατειών SEO. Δύο ιστοσελίδες που έχουν παρόμοια δομή και περιεχόμενο γίνονται ισοδύναμες στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης, όμως η σελίδα με το καλύτερο ποιοτικά προφίλ συνδέσμων θα περάσει μπροστά. Μία από τις σημαντικές συμβουλές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ που μπορείς να ακολουθήσεις είναι να επανεξετάζεις τακτικά τις καμπάνιες πάνω στην ανταλλαγή συνδέσμων και να αναζητάς νέες ευκαιρίες για εισερχόμενη κίνηση στην σελίδα σου από νέους συνδέσμους.
Βελτιστοποίησε την σελίδα σου στους χάρτες της Google Places
H Google Places εισήχθη το 2010 βάση της οποίας οι σελίδες του συγχωνεύθηκαν με τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Μόλις καταχωρήσεις την επιχείρησή σου στο Google Places μπορείς να αρχίσεις να βελτιστοποιείς τη σελίδα σου. Βελτιστοποιώντας την σελίδα σου στις τοποθεσίες του Google βελτιώνεις τις κατατάξεις σου στις τοπικές αναζητήσεις. Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει την προσθήκη της επιχείρησή σου στις σωστές κατηγορίες και την καταγραφή μίας περιγραφής εμπλουτισμένης από λέξεις-κλειδιά. Μπορείτε να ενημερώνετε τακτικά την καταχώριση σας, προσθέτοντας τα εξής:
- Αναφορές και κριτικές πελατών
- Εικόνες και βίντεο
- Διαφημιστικά φυλλάδια
- Μενού
- Ειδικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες.
Χτίσε την online κοινότητα σου
Αφού έχεις δημιουργήσει τις σελίδες των κοινωνικών δικτύων σου είναι σημαντικό να τις ενημερώνεις τακτικά και να παρακολουθείς την ανατροφοδότηση τους (τι εισερχόμενη πληροφορία τροφοδοτείται από τους likers (μέλη) της εκάστοτε σελίδας). Η όλη φιλοσοφία πίσω από την κοινωνική δικτύωση είναι να κτίσουμε μια online κοινότητα με τους πελάτες, τους προμηθευτές και άλλους σημαντικούς ανθρώπους για την επιχείρηση μας. Αυτό επιτυγχάνεται με την παροχή ενδιαφέρον περιεχομένου, όπου προσθέτει αξία στις σελίδες σου, ενθαρρύνοντας έτσι την επικοινωνία με τους ανθρώπους σας σε συχνό χρονικό διάστημα.
Αυτές είναι μερικές βελτιώσεις που μπορείς να κάνεις στην ιστοσελίδα σου όταν έχεις μικρό προϋπολογισμό αλλά όρεξη και χρόνο. Εάν κατέχεις μία ανερχόμενη μικρή επιχείρηση και είσαι στο στάδιο όπου χρειάζεσαι τις υπηρεσίες ενός συμβούλου πάνω στις υπηρεσίες διαδικτύου μην διστάσεις να επικοινωνήσεις με την EnterTheWeb. Η εταιρεία μας παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες που μπορούν να σε βοηθήσουν να αυξήσεις την online αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σου, να βελτιώσεις τα διαδικτυακά σου έσοδα και να σου παρέχει συμβουλές και στρατηγικές πάνω στο διαδικτυακό μάρκετινγκ.