Το Μάρκετινγκ είναι μια βιομηχανία 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων . Και με τις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν να αυξήσουν τις επενδύσεις τους προς τη βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης ( SEO ), έως και 44 % αυτό το έτος , ο κάθε μαρκετίστας πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένος σε τακτικές μάρκετινγκ.
Τουλάχιστον, κάθε PR θα πρέπει να γνωρίζει τα ακόλουθα επτά βασικά SEO :
1) Δημιουργία ισχυρών συνδέσμων . Όταν μια άλλη ιστοσελίδα συνδέεται με το δικό σας site, η Google σας επιβραβεύει με « σημεία SEO ” οτι είστε ένα μέρος που κάποιος άλλος βρήκε ενδιαφέρον , χρήσιμο ή σχετικό . Όσο πιο δημοφιλές είναι το site που συνδέεται μαζί σου , τόσο το καλύτερο .
Πώς μπορείτε να κερδίσετε περισσότερα backlinks ; Χρησιμοποιήστε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και το blogging . Τα ειδησεογραφικά πρακτορεία έχουν εκ φύσεως αρκετά μεγάλο traffic .
2) Κατανόηση κειμένου meta . Οι τίτλοι , οι περιγραφές και λέξεις-κλειδιά σε κάθε σελίδα του δικτυακού τόπου του πελάτη έχουν τεράστια επίδραση στο πόσο δυνατή είναι από πλευράς SEO η σελίδα. Οι τίτλοι είναι μακράν το πιο σημαντικό κομμάτι του κειμένου meta , και ακολουθείται από τις περιγραφές .Τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης συχνά εμφανίζουν μόνο τους πρώτους 150 χαρακτήρες της περιγραφής , έτσι ώστε να βοηθήσει τους πελάτες να πάρουν μια ιδέα.
3) Αποφύγετε λάθη όταν μετράτε σε τι κατάταξη SEO βρίσκεται η εταιρεία . Το παν είναι να δείτε που βρισκόταν η εταιρεία πριν τη SEO καμπάνια και που έφτασε μετά.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη, είναι να είστε συνδεδεμένοι με το google όταν κάνετε μία αναζήτηση. Το google εμφανίζει αποτελέσματα ανάλογα τη περιοχή που βρίσκεστε τις πρόσφατες αναζητήσεις σας κτλ. Οπότε τα αποτελέσματα που θα λάβετε δεν θα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα αν είστε συνδεδεμένοι.
4) Μάθετε τι λειτουργεί και τι όχι- στα κοινωνικά δίκτυα . Τα κοινωνικά δίκτυα αρχίζουν και παίζουν σημαντικό ρόλο στο SEO. Αλλά μην περιμένετε , ότι με μια σελίδα στο Facebook και ένα λογαριασμό στο Twitter θα πετύχετε το σκοπό σας! Χρειάζεται το περιεχόμενο των σελίδων στο κάθε κοινωνικό δίκτυο να ανταποκρίνεται με του ιστότοπου σας και να έχει και συνδέσμους που θα σας οδηγούν στο site σας.
5) Χρησιμοποιήστε τις φωτογραφίες για να πείτε την ιστορία σας . Οι χρήστες του internet αγαπάνε τις εικόνες . Δεν είναι έκπληξη ότι τα οπτικά εργαλεία όπως το Pinterest , Instagram ,Vine και Tumblr έχουν απογειωθεί τα τελευταία χρόνια . Στην πραγματικότητα , το Pinterest έχει περισσότερη κίνηση από το Google+ , το YouTube και το LinkedIn μαζί, και πέρυσι ξεπέρασε και το Twitter.
Εκτός από τη σάρωση του κειμένου , οι μηχανές αναζήτησης , ελέγχουν και τις φωτογραφίες . Βεβαιωθείτε ότι οι ετικέτες alt περιλαμβάνουν τις ίδιες λέξεις-κλειδιά , τόσο το όνομα της εταιρείας και τη περιεχόμενο της – με αυτές που θα γράψετε σε ένα δελτίο τύπου ή blog post.
6) Κρατήστε τα bots της Google ευτυχισμένα. Είναι δελεαστικό να περιλαμβάνετε κάθε λέξη-κλειδί που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί , αλλά η Google θα σας τιμωρήσει για αυτό. Υπάρχει όριο στις λέξεις κλειδιά που μπορούν να χρησιμοποιηθούν και αν το site σας έχει παραπάνω τότε η Google το χαρακτηρίζει παράνομο και μάλιστα το ρίχνει στη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.
7) Χρησιμοποιήστε τις μηχανές αναζήτησης προς όφελος σας. Η Google μαντέυει συνήθως τι θέλει να πει ο καθένας μας. Αν δεν ξέρετε τι λέξεις-κλειδιά θέλετε να χρησιμοποιήσετε , κάντε μία αναζήτηση και η Google θα σας βοηθήσει.