Νέα δεδομένα για τις Τουριστικές Επιχειρήσεις?

Διάφορες έρευνες που κατά καιρούς γίνονται σε όλο τον κόσμο δείχνουν την τάση που επικρατεί στον τρόπο που γίνονται οι κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων. Για παράδειγμα η έρευνα της εταιρείας Mintel (δείγμα 1300 ατόμων) από την Μεγάλη Βρετανία δείχνει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι προτιμούν να κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω Internet , παρά να πάνε στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Συγκεκριμένα, η έρευνα (δείγμα 1300 ατόμων) έδειξε ότι 33% των ερωτηθέντων κάνουν κρατήσεις διακοπών μέσω Internet και μόλις το 32% προτιμά να κλείνει διακοπές απευθυνόμενο σε τουριστικό γραφείο . Το υπόλοιπο ποσοστό των 35% κάνει κρατήσεις είτε απευθείας μέσω των tour operators, είτε μέσω teletext ή και μέσω των περιοδικών και εφημερίδων.
Επίσης μια έρευνα της PhocusWrigth διαπιστώνει ότι, κατά τη διάρκεια της προσεχούς τριετίας, το δίκτυο διανομής των ξενοδοχειακών υπηρεσιών θα γνωρίσει θεμελιώδεις αλλαγές όσον αφορά το οικονομικό μοντέλο του, γεγονός που θα οδηγήσει σε ανακατατάξεις. Σύμφωνα με την έρευνα, οι ξενοδόχοι στρέφονται στις online ηλεκτρονικές ταξιδιωτικές υπηρεσίες με στόχο να αντιμετωπίσουν το φαινόμενο των κενών κλινών.
Φυσικά όλα αυτά δεν έχουν αφή

Το Crete.gr είναι ένας από τους διαδικτυακούς τόπους ο οποίος επιδιώκει να προβάλει καλύτερα το νησί, καθώς και να βελτιώνει τις υπηρεσίες του, με σκοπό την αύξηση των κρατήσεων προς όφελος των ιδιοκτητών καταλυμάτων. Τα προνόμια τέτοιων ιστοσελίδων για τους ξενοδόχους είναι πολλαπλά αφού προσφέρουν τα παρακάτω:
- Η ολοκληρωμένη παρουσίαση του, μέσα από πλούσιο φωτογραφικό υλικό, ιστορικά στοιχεία και πλήρη αναφορά στους δήμους, δίνει τη δυνατότητα στον επισκέπτη να έχει σφαιρική εικόνα για την ορθότερη επιλογή του τόπου διαμονής του. Ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει το ξενοδοχείο, τη βίλα ή το ενοικιαζόμενο δωμάτιο που επιθυμεί, ανάμεσα σε ειδικά επιλεγμένα καταλύματα που καλύπτουν και τον ποιο απαιτητικό χρήστη.
- Η συναλλαγή γίνεται κατευθείαν με τους διαχειριστές των καταλυμάτων, όπου επιτρέπει στο χρήστη να διαπραγματεύεται τις τιμές και τις ημερομηνίες, σύμφωνα με τις προσωπικές του ανάγκες. Η πρακτική αυτή προσφέρει μια αμεσότητα μεταξύ πελάτη και ιδιοκτήτη με αποτέλεσμα να γίνεται ταχύτερα η κράτηση και με τα βέλτιστα δυνατά αποτελέσματα.
- Δραστηριοποιούνται στην Κρήτη διατηρώντας συνεχή στενή επαφή με τους συνεργάτες της με σκοπό τη βελτίωση και εξέλιξη των υπηρεσιών που προσφέρει.
- Χαμηλό ετήσιο κόστος καταχώρησης που προφανώς βελτιώνει τα περιθώρια κέρδους, αφού απαλλάσσεται ο ξενοδόχος από ποσοστά σε κάθε κράτηση.
Είναι γεγονός ότι το τουριστικό προϊόν θα αλλάξει ριζικά τα επόμενα χρόνια, και ο μόνος δρόμος είναι αυτός του διαδικτύου. Μήπως οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον οικονομικό κλάδο, πρέπει να θέσουν από τώρα τις βάσεις με την είσοδο τους στο internet, έτσι ώστε να είναι παρόν στις εξελίξεις που θα διαδραματιστούν στο μέλλον?


