Ποιες στρατηγικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ υπάρχουν;

Μοιράσου στο

Ποιες στρατηγικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ υπάρχουν;

Τι ακτιβώς σημαίνει SEO, SEM, SMM;
 

Απέναντι στους γρήγορους ρυθμούς του σήμερα μέσα στην «online κοινότητα», η δημοτικότητα του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο αυξάνετε συνεχώς. Όλο και περισσότερα χρήματα  δαπανώνται  πάνω σε online πλατφόρμες για το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

Προκειμένου να συμβαδίσει κάποιος με αυτές τις τάσεις είναι καλό να εξετάσει τις βασικές online μεθόδους μάρκετινγκ και να αφήσει εν μέρει  άλλες παραδοσιακές μεθόδους. Εδώ τίθεται το ερώτημα: Τι είδους στρατηγικές ηλεκτρονικού μάρκετινγκ θα πρέπει να σας απασχολούν, ενώ θα πρέπει πρώτα να καταλάβουμε ποιες είναι τελικά αυτές οι στρατηγικές και ποια η διαφορά μεταξύ SEO, SEM και SMM;

Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης – SEO

Search Engine Optimization

Αν δεν είστε πολύ διστακτικοί επικοινωνήστε με μία εταιρεία ηλεκτρονικού μάρκετινγκ για να τις ζητήσετε τις προτάσεις της και τις συμβουλές της. Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης είναι η διαδικασία μελέτης της ιστοσελίδας σας για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά και φράσεις-κλειδιά, έτσι ώστε να σας κατατάξει υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης  όταν κάποιος ψάχνει τις συγκεκριμένες λέξεις. Υπάρχουν πολλά βήματα για τη διαδικασία αυτή, συμπεριλαμβάνοντας και την εργασία βελτιστοποίησης και εκτός σελίδας σας καθώς και την ανταλλαγή συνδέσμων με άλλες σελίδες. Βήματα που δεν είναι ορατά τα οποία μπορεί οποιαδήποτε εταιρεία SEO να σας εξηγήσει σε βάθος. Γενικά η διαδιακασία βελτιστοποίησης (SEO) είναι μια από τις πιο χρονοβόρες μεθόδους ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και παίρνει 6-8 μήνες για να εμφανίσει τα πρώτα της αποτελέσματα.
 

Μάρκετινγκ Μηχανών Αναζήτησης – SEM

Search Engine Marketing

Το μάρκετινγκ των μηχανών αναζήτησης αφορά τις πληρωμένες διαφημίσεις που εμφανίζονται σε ένα έντονο πλαίσιο στην κορυφή της σελίδας ή στα δεξιά της, όταν ένας χρήστης πραγματοποιεί μια αναζήτηση. Συχνά αυτές οι διαφημίσεις ονομάζονται PPC διαφημίσεις (Pay Per Click ads) γιατί η χρέωση του διαφημιζόμενου γίνετε ανά κλικ. Στην ουσία πληρώνετε μόνο για κάθε κλικ που γίνετε από τα αποτελέσματα που δημιουργούνται από την μηχανή αναζήτησης, πηγαίνετε κατευθείαν στην ιστοσελίδα σας. Έτσι είναι σημαντικό να έχουμε μια ποιοτικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα σε ικανή να προσελκύσει πιθανούς πελάτες για να δώσει αξία στα χρήματα σας.

Αυτή η στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να συνεπάγεται κάτι περισσότερο από τις PPC διαφημίσεις, υπάρχουν και οι διαφημίσεις PPV (Pay Per View – χρέωση ανά προβολή) καθώς και οι διαφημίσεις content network (διαφημίσεις μέσα σε περιεχόμενο) όπου συχνά αναφέρονται ως διαφημίσεις «Οθόνης». Θα τις έχετε πιθανόν προσέξει σε κάποιες ιστοσελίδες που έχουν διαφημίσεις και αναφέρουν  “Διαφημίσεις από Google”. Αυτές οι διαφημίσεις είναι πολύ φθηνότερες όμως προβάλλονται σε ευρύτερο κοινό, ο στόχος είναι να πετύχετε καλά ποσοστά μετατροπής (μετατροπή επισκέπτη σε πιθανό πελάτη) και πιθανόν με αυτές τις διαφημίσεις να καταλήξετε να πληρώσετε το ίδιο με τις PPC διαφημίσεις για να έχετε ένα καλό αποτέλεσμα.
 

Μάρκετινγκ Κοινωνικής Δικτύωσης – SMM

Social Media Marketing

Το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης αφορά οποιαδήποτε προβολή μας σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα. θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε από πληρωμένες διαφημίσεις στο Facebook και προωθητικές καμπάνιες στο Twitter, άρθρα αναρτημένα στο Google+ καθώς και αναφορές σε κοινωνικά δίκτυα με αναφορά σε τοποθεσίες (google places, foursquare, facebook places) που με την καθοδήγηση μιας εταιρείας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ θα δώσετε μεγαλύτερη ώθηση στις κοινωνικές πλατφόρμες για να πετύχετε τους διαφημιστικούς σκοπούς σας.

Αυτή είναι μόνο μια σύντομη περιγραφή των υπηρεσιών αυτών, αλλά αν σας ενδιαφέρει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ φροντίστε να μιλήσετε με επαγγελματίες πάνω στο μάρκετινγκ διαδικτύου, όπου θα είναι σε θέση να σας τα εξηγήσουν με περισσότερες λεπτομέρειες και να βρούνε τη λύση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες των επιχείρησή σας. Αν παλιά αγνοούσατε την δημιουργία ενός δικτυακού τόπου, μην κάνετε το ίδιο λάθος με την σωστή προώθηση της ιστοσελίδας σας σήμερα.

Εσείς ποια μέθοδο θα διαλέγατε?

Σχετικά άρθρα

Mobile Apps

Πόσο σημαντικά είναι τα mobile apps;

Τα mobile apps, όπως όλα δείχνουν, είναι μια “οικογένεια” εφαρμογών που θα προκαλέσει τέτοια αλλαγή στον τρόπο που χρησιμοποιούμε το internet, παρόμοια με αυτή που

Πόσο σημαντικά είναι τα mobile apps;

Πόσο σημαντικά είναι τα mobile apps; Τα mobile apps, όπως όλα δείχνουν, είναι μια “οικογένεια” εφαρμογών που θα προκαλέσει τέτοια αλλαγή στον τρόπο που χρησιμοποιούμε

Θέλετε να προωθήσετε την επιχείρισή σας;

Επικοινωνήστε μας

Scroll to Top